måndag 19 november 2018

Första Inlägget.

Första inlägget då.
Jag har flera gånger tidigare försökt mig på dethär med att blogga, men någonstans på vägen har jag alltid hittat andra saker och andra projekt på vägen, så har jag glömt bort min blogg. Men nu sänker jag mina krav på mej själv lite, jag kommer att blogga när jag känner att jag har något att berätta, och så kommer jag faktiskt att strunta i om innehållet blir tråkigt. Man behöver inte alltid sträva efter att vara intressantast i världen

Det är det som är det värsta med hela bloggvärlden, man läser alla dessa fatastiska bloggar, med underbara bilder och fantastisk layout. Bloggar som är intressanta, välskrivna och inte alls tråkiga, så tänker man " I can do this!"... Så kan man inte det. Hur man än vänder och vrider på sitt liv för att få en intressant sida på det, så slutar det med att man känner sig lite halvt nere när man inser att man faktiskt bara är en helt vanlig människa som inte egentligen gör så mycket spännande, utan mest bara lunkar på i sin egen takt. Men som om det skulle vara något fel med det. Absolut inte. Tvärtom.
Jag har därför beslutat mig för att skapa en blogg som avspeglar mitt liv på riktigt, den kommer handla till största del om min odling som jag håller på med egentligen året runt. Sedan kommer jag även säkert att skriva en del om min konst. Och lite om mina djur och gården där vi bor. Mycket chiliprat kommer det att bli. För chili är ju typ det bästa som finns <3  så hej på er. Och välkommen till min blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar